قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / عمومی و آزاد / تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی رابطه مند

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی رابطه مند

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی رابطه مند


تعداد صفحات:۳۰ نوع فایل: word (قابل ویرایش) لینک دانلود پایین صفحه       مقدمه اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت، دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. (۲۰۰۰,۱ Harrison,) شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی “بازاریابی رابطه‌مند” نموده است و به جای استراتژی‌های تهاجمی‌ بازاریابی، آنها را بسوی استراتژی‌های دفاعی بازاریابی سوق می‌دهد.   بازاریابی رابطه‌مند شامل فعالیتهایی است در راستای توسعه ارتباطات طولانی مدت و مقرون به صرفه بین سازمان‌ها و مشتریان آن، به منظور ایجاد سود متقابل برای هر دو طرف. (تاج زاده نمین، ۱۳۸۲ ،۱۹۸) از طرفی حفظ و تقویت م …

درباره ی mmba

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق درباره زندگی نامۀ دکتر حسابی

دانلود تحقیق درباره زندگی نامۀ دکتر حسابی دانلود تحقیق درباره زندگی نامۀ دکتر حسابی دانلود …